24/05 de 2023
El Dia Europeu dels Parcs commemora la declaració dels primers parcs nacionals europeus a Suècia el 24 de maig. La Federació de Parcs Naturals i Nacionals d’Europa (EUROPARC), que aglutina gairebé 400 membres pertanyents a 36 estats, celebra aquesta efemèride.
El Dia Europeu dels Parcs s’inclou dins de la Setmana de la Natura, que comença el 22 de maig (Dia Mundial de la Biodiversitat) i es clou el 5 de juny (Dia Mundial del medi Ambient). Organitzada des del 2016 per la Xarxa per a la Conservació de la Natura, durant aquests dies es promouen desenes d’activitats de divulgació i sensibilització mediambiental.
El Museu d'Arqueologia de Catalunya - seu d'Olèrdola, dins un entorn natural com és el Parc d'Olèrdola, se suma al lema d'enguany, “Construint des de les nostres arrels” (“Building on our roots”). Convidem a explorar la idea del patrimoni propi, el llegat natural, i prenem consciència per tal de protegir-lo i conservar-lo.
Per això, el dimecres 24 de maig us animem a gaudir de les nostres portes obertes al conjunt monumental arqueològic, del parc natural, en el seu horari d'estiu, entre les 10 h del matí i les 17.30 h.
Endinseu-se en els 4.000 anys d'història al vostre aire, amb l'ajuda de l'itinerari senyalitzat, en un entorn incomparable i envoltats d'un paisatge únic.
Completa la teva estada gaudint de la Ruta circular a la muntanya de Sant Miquel d'Olèrdola.
On | MAC Olèrdola |
Hora | 10:00:00 |
Durada | Tot el dia |
Preu | Gratuït |